15دقیقه

محبوب‌ترین تکنولوژی پیکرتراشی غیرتهاجمی مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA)، جهت حذف دائمی چربی، درمان سلولیت و سفت شدن پوست در دنیا شناخته می‌شود. با استفاده از هندپیس‌های تخصصی، تحت اثر جریان رادیوفرکانسی دما به مدت 15 دقیقه در عمق ناحیه درمان به 47 درجه می‌رسد که باعث کاهش 60 درصدی قابلیت زیست سلول چربی می‌شود.
⸻ کلینیک بنیتا      

Trusculpt ID Cutera

ویدیو معرفی دستگاه ترواسکالپ و ویژگی های منحصر به فرد آن

ساخت کشور

ایالات متحده آمریکا

نام دستگاه

ترواسکالپ آی‌دی کوترا

عوارض ترواسکالپ

ندارد! لاغری بدون بازگشت

نواحی لاغری

تمامی نواحی دارای چربی بدن

میزان درد

بدون درد و بدون جراحی

مدت زمان

فقط در 15 دقیقه!

نتایج قبل و بعد

لاغری شکم و پهلو با استفاده از دستگاه ترواسکالپ ساخت کوترا تنها در یک جلسه 15 دقیقه ای صورت میگیرد.

قبل از ترواسکالپ 1 بعد از ترواسکالپ 1
قبل از ترواسکالپ 1 بعد از ترواسکالپ 1
دانلود بروشور

مراقبت ها

این روش کاملا غیرتهاجمی بوده و بدون هیچگونه مراقبت قبل و بعد از درمان قابل انجام است، بلافاصله بعد از جلسه درمانی فرد می‌تواند به فعالیت های روزمره خود بازگردد.


نتیجه مطلوب

بعد از یک جلسه درمانی، نتایج درخشان بین 6 تا 12 هفته بعد قابل مشاهده‌اند.


مناسب همه

در این تکنیک هیچ محدودیتی وجود ندارد و برای کلیه افراد در جنس، وزن، سن و تایپ پوستی مختلف قابل استفاده است.

کاور-ترواسکالپت
Benita

عملکرد ترواسکالپ

ترواسکالپ با لیپولیز شکم، کاهش دور شکم و پهلو، دادن گرمایش عمیق به پوست باعث از نظر بالینی ثابت شده است که به طور متوسط ​​24٪ کاهش چربی را ارائه می دهد و مطابق با نیازهای فردی مراجعه کنندگان است.

تکنولوژی N.T.A

این دستگاه با قابلیت مرگ سلول چربی (آپوپتوز) قادر است تنها در یک جلسه 1/4 ضخامت چربی را در هر ناحیه از بدن شما ( شکم، پهلو، پشت، غبغب، ران، بازو و ...) به صورت غیرقابل بازگشت از بین ببرد. ترواسکالپ جهت حذف دائمی چربی، درمان سلولیت و سفت شدن پوست در دنیا شناخته می‌شود.

سیستم هوشمند ایمنی

دستگاه ترواسکالپ مجهز به سیستم اتوماتیک کنترل کننده هوشمند است که دمای سطح پوست را بصورت مداوم مانیتور می‌کند تا اینکه بدون هیچگونه عارضه و درد، حداکثر نتیجه را حاصل و در عین حال احساس راحتی بیمار طی درمان را ممکن سازد.

ویدیو معرفی عملکرد دستگاه ترواسکالپ

سوالات متداول

در این روش با توجه به ناحیه درمان تعداد پروب مورد نیاز مشخص می‌شود. برای مثال چنانچه مراجعه جهت حذف چربی و سفت شدن پوست در ناحیه پهلو هاست 2 عدد پروب انتخاب و بعد از تمیز کردن ناحیه مذکور و نشان‌گزاری، هندپیس تخصصی در محل قرار می‌گیرد و برای ثابت نگه‌داشتن پروب در طول درمان 15 دقیقه ای از کمربند مخصوص دستگاه استفاده می‌شود.

بعد از انجام تنها یک جلسه همزمان با سفت شدن پوست، حداقل 1/4 ضخامت بافت چربی در موضع تحت درمان بصورت غیرقابل بازگشت از بین می‌رود.

بله تاثیر مثبت چشمگیری دارد، زیرا با تحریک فیبروبلاست های درم به کلاژن سازی و ترمیم، سفت شدن و لیفت پوست مشهود خواهد بود.

با توجه به تفاوت ضخامت چربی در افراد مختلف برای اکثریت افراد یک جلسه درمان کافی‌است و در صورت نیاز به تکرار در هر جلسه 1/4 ضخامت چربی باقی مانده، از بین خواهد رفت.

بله، علاوه بر موثر بودن بر انواع مختلف تایپ و رنگ های پوستی، حتی قابل انجام بر روی پوست های تاتو شده و برنزه نیز می‌باشد.

این مدت بسته به تعداد نواحی تخت درمان متفاوت بوده اما هر ناحیه تنها به 15 دقیقه زمان نیاز دارد. درضمن این امکان وجود دارد که در یک جلسه چندین ناحیه همزمان تحت درمان قرار گیرد.

درمان با ترواسکالپ آی‌دی به مانند ماساژ با سنگ داغ خوشایند و کاملا قابل تحمل است. از هیچ تیغ و برش جراحی هم استفاده نمی‌شود.

Benita

آنالیز بدن و مشاوره رایگان درباره لاغری با ترواسکالپ

کلینیک بنیتا، پیشرو در زمینه ی لاغری و زیبایی اندام بدون عمل جراحی و با استفاده از دستگاه فوق تخصصی و پیشرفته ترواسکالپ آی‌دی، آماده ارائه مشاوره رایگان و بررسی و آنالیز مراجعه کنندگان است.

رزرو آنلاینتماس تلفنیمشاوره واتساپ

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

دستگاه ترواسکالپ آی دی دستگاه آمریکایی ترواسکالپ ID مجهز به تکنولوژی نوین، انقلابی است بی‌همتا در دنیای پیکرتراشی زیبایی و لاغری بدون هیچ عارضه و درد!
5 1 5 1
امتیاز: 5 آرا: 1

امتیاز اهدایی شما: